ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وکیلی: فدراسیون والیبال به لحاظ تجهیز سالن سنگ‌تمام گذاشت|سپاهان و پیکان دو فینال دارند

  • کد خبر: ۱۰۰۹۷۳
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
وکیلی: فدراسیون والیبال به لحاظ تجهیز سالن سنگ‌تمام گذاشت|سپاهان و پیکان دو فینال دارند
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: پیکان و سپاهان دو فینال پیش‌رو دارند و بازیکنان بزرگشان هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال با صعود چهار تیم پیکان تهران، مقاومت شهداب یزد، فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.
محمد وکیلی در ارزیابی رقابت مرحله گروهی و یک‌چهارم نهایی گفت: در این دوره از رقابت‌ها فاصله تیم‌ها نزدیک بود و هرچه به پلی‌آف نزدیک‌تر شدیم، کیفیت بازی‌ها بالاتر رفت. به‌خصوص این‌که فدراسیون به لحاظ تجهیز سالن سنگ‌تمام گذاشت. سالن استاندارد مسابقات این اجازه را می‌داد تا بازیکنان به‌راحتی بازی کنند. میزبانی فدراسیون فوق‌العاده و بدون کم و کسر بود و برای همه تیم‌ها شرایطی فراهم کرد که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: با بررسی رقابت‌های مرحله نخست پلی‌آف شاید به این نتیجه برسیم که لبنیات هراز آمل نزدیک‌ترین تیمی بود که می‌توانست به نیمه‌نهایی راه پیدا کند. اما در امتیازات پایانی موقعیت‌ها را از دست داد. در مجموع در مرحله پلی‌آف شاهد رقابت‌های نزدیک و حساسی بودیم. به‌خصوص دو بازی آخر فوق‌العاده بود و در مدت زمان حدودی ۷ الی ۸ ساعت، ۱۰ ست بازی انجام شد. فکر می‌کنم به لحاظ هیجان بازی، طی ۱۰ سال اخیر رقابتی تا این اندازه زیبا و جذاب نبود و این بی‌سابقه است. این را هم اضافه کنم که فولاد مبارکه سپاهان با قهرمانی از مرحله گروهی وارد مرحله یک‌چهارم نهایی شد. پاس گرگان تیم خوبی بود، اما زورش به سپاهان نرسید. از طرفی عملکرد و کارآیی تیم شهرداری ارومیه مناسب نبود و همین مسئله باعث شد پیکان به‌راحتی مقابل این تیم در دو بازی به پیروزی برسد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با اشاره به حضور شاگردانش در سالن مسابقات لیگ برتر گفت: بازیکنان ما از نزدیک شاهد برگزاری رقابت‌های مرحله پلی‌آف بودند تا از تجربه بازیکنان بزرگ برای آینده خود استفاده کنند.
وکیلی بازی پیکان و فولاد سپاهان را متفاوت از بازی نیمه‌نهایی و در واقع فینالی زودرس دانست و ادامه داد: در واقع فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان دو فینال دارند. نخست این که در مرحله قبل از فینال رو در روی هم قرار خواهند گرفت و دیگر این‌که در جایگاهی قرار گرفته‌اند که بازی سختی‌تری نسبت به دو تیم دیگر دارند. دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد تقریبا نزدیک بهم هستند و می‌توان گفت در این دیدار، هر تیمی که بهتر بازی کند، مرحله نیمه‌نهایی را به سود خود تمام می‌کند. اما رقابت دو تیم پیکان و سپاهان نه‌تن‌ها قابل پیش‌بینی نیست بلکه باید بازی بسیار سنگین و فوق‌العاده‌ای باشد.
وی در تشریح دلایل این ادعا گفت: هر دو تیم از بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای استفاده می‌کنند، پاسور‌های با تجربه و کادرفنی بسیار قوی هم در اختیار دارند. قطعا قدرت بازی‌خوانی رحمان محمدی‌راد و پیمان اکبری در نتیجه این دیدار موثر خواهد بود. در تیم سپاهان امیر غفور، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجان‌پور و در تیم پیکان، حمزه زرینی، پوریا فیاضی و … بازیکنانی هستند که می‌توانند در هر لحظه، نتیجه بازی را عوض کنند. باید دید در روز مسابقه چه بازیکنی می‌تواند از موقعیت‌های حساس به سود تیم خود استفاده کند.
وکیلی تاکید کرد: در واقع بازی پیکان و سپاهان به جز جنگ دو قدرت لیگ، رویارویی بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش هم هست. ضمن این که امسال بهروز عطایی سرمربی تیم ملی از نزدیک بازی‌ها را رصد می‌کند؛ بنابراین هر بازیکن سعی دارد با عملکرد خوب، مجددا پیراهن تیم ملی را به‌دست آورد. این مسئله به بالا رفتن سطح کیفی بازی‌ها در این مرحله کمک خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->